Benyt betalingssystemet Buanco i virksomhedens kantine 

Der er mange ting du kan gøre som leder, hvis du ønsker at gøre kantinen mere effektiv. Det kan nemlig være noget, der har en stor indflydelse på medarbejdernes dag, hvis kantinen ikke er så effektiv, som den kan være. En af de ting, som kan være med til at hjælpe, er betalingssystemet Buanco, som kan gøre hverdagen lidt nemmere. Hør mere om dette ved at læse videre her.

Løntræk i forbindelse med køb i kantinen 

Der er forskellige fordele ved at vælge betalingssystemet Buanco til jeres kantine. Det er for eksempel muligt at registrere salg i kantinen på en konto i Buanco systemet, som senere kan bruges til løntræk. Disse salgsdata eksporteres til virksomhedens lønsystem, og herefter udlignes den konto, som er i Buanco systemet. 

Det vil altså sige, at medarbejderne nemt kan købe mad i kantinen, og det herefter blot trækkes i lønnen. På den måde behøver medarbejderne ikke at have sedler eller kontanter på sig, når der skal købes mad i kantinen. Dette gøres nemlig nemt og hurtigt, hvorefter salget registreres. Det kan være noget, som er med til at gøre køb af mad i kantinen en del mere effektivt – find Betalingsløsning Buanco her.

Mindsker kø i kantinen 

I og med, at det nu bliver en del nemmere for medarbejderne at kunne købe deres mad i kantinen, vil det også medføre, at der vil være langt mindre kø. Det går nemlig bare hurtigere, når maden skal købes. Det vil uden tvivl være en kæmpe fordel for dine medarbejdere, som på den måde slipper for at skulle stå i en lang kø. 

Dette vil altså gøre, at de i stedet kan bruge deres pause på at spise noget god mad fra kantinen, så de er helt klar til at vende tilbage til arbejdet, når de har spist. På den måde vil det også blive nemmere for alle faktisk at nå og at få noget mad i pausen, så de ikke går helt kold i løbet af deres arbejdsdag.

En fordel for køkkenmedarbejderne 

Det er dog ikke kun en fordel for dem, der skal købe mad i kantinen, hvis i benytter betalingssystemet Buanco i jeres kantine. Det vil nemlig også være noget, som er med til at gøre køkkenmedarbejdernes hverdag lidt nemmere, hvilket jo er en stor fordel. Køkkenmedarbejderne har nemlig i forvejen uden tvivl altid lidt travlt med at lave den mad, som skal serveres til alle virksomhedens medarbejdere. 

Ved at gøre det mere simpelt, når medarbejderne skal betale for deres mad, vil det altså også give køkkenmedarbejderne en stor fordel. De vil nemlig i stedet hurtigt og nemt kunne give folk deres mad, så de selv kan komme tilbage til arbejdet i køkkenet. Det vil også gøre, at der bliver lidt ekstra tid til madlavningen, hvis tiden sommetider kan være knap i køkkenet, når der jo skal tilbederes så meget mad i løbe af dagen. Der er altså en del fordele, hvis I vælger betalingssystem Buanco til virksomhedens kantine. 

Comments are Disabled